Wednesday, May 6, 2009

teh --- Teh OO Aiss

dah dekat 3 minggu Aku dan ecah keje kat Fiescanto Cafe nie...

Nak tahu ape yang selalu aku gagal sangat..( betul ah blaja yang korang susah nak masuk dalam otak, tapi aku managed hafal and jadi antara top student)...

Ynag org cakap tak semestinya best student good....( merendah dirilah pulak)

Tapi satu hal yang aku fail ialah...

" dik bungkus air teh ais satu" ( ni yang dia nak)

pekerja yang berdedikasi.."ok kak/ abang"
..( Nia yang aku bagi..) tak ke dia hairan...( itu air teh SUDAH TUKARKA)
Dah siap buat nie... dengan selamba nya pandang akak ni, " ni kak air nye,,," " Saya bukan nak air teh ais ke..." blurrr jap....pandang kat air yang aku bungkus tadi... "alamak kak silap....."

peh merah padam muka aku....punya ah ku buat lama, sedap, manis...SALAH....

tapi bukan sekali je tau... banyak kali aku silap''

First time time bobos aku ade, customer ni plok org besar kat selangor... nasib baik bobos tegur..
" ude , dia bukan nak air teh ke... nie awk buat teh ooo..." huhuhu alamak bos,,,, silap... "Ude teh tue letak susu...teh oo letak gula..."
oiii aku tau tapi lupa ah....

Sampai hari nie....dah berapa banyak kali air teh menjadi teh oooo
tue yang terjadi air teh menjadi air juice.....
Apa cer... tgk kat blog Ecah k.....

so skang aku nak study ...
pokus...
Air teh...( putih...ingat /rumus ingat afiq je)
Air teh ooo( gelap tapi manis...ingt jejep...hahhahah)

hahhahah
nak berjaya
ambil tip saya nie
buat rumus yang awk akan ingat........

2 comments:

ecahkoop said...

rumus takle blah...gatal!!

udRe said...

hhahhah