Tuesday, May 19, 2009

CinTa Untuk Ain....

Kasihmu Laila..
Rozana
Karmila
Azura

Kerna percayakan Citi,,,
latifah
suraya
mila

tipah



sedih... semua cinta untuk nama2 diatas siap tulis lagu...
Aku nak gak.. comel ah aku...

Hahhahha Aku tengah bosan nie...
Apa??? Takde orang nak layan ke ke..???
Ada... tapi...
Sorang tue speeking je dgn aku...
nak terbelit lidah bila nak cakap dgn dia... tak mo ah

Ustaz,,,, tgh busy,,,yelah tak lama lagi cuti sekolah.. sebok exam
mambe yang lain.... tgh cuti,,,
budak ipta...
so.... aku bosan

Project tak buat ape2 lagi

Takde idea...

* apa kena mengena dgn cite...Cinta untuk ain...
SEbab aku happy cite yang mengarut dah habis...

klaka and geli ah tgk hero yang mudah menangis..

.
UIIII geli... Hero aku...
mestilah macho... tahan cabaran... usaha keras...
tak dapat gak berserah je pada Yang Maha tahu...
lepas tue barulah nangis...

Kenapa kena kuat ..
sebab aku nie kuat nangis..
so dia kena kuat daya tahan...
kena berkerja keras untuk memujuk aku....

Ni ape kes aku tulis nie... just nak cakap... BOSAN..
.

" I doing nothing coz nothing to do..."

No comments: