Sunday, May 3, 2009

aduh lebat,,.....

"woi ude, cepat makan lepas nie kita mandi kat bawah jambatan tue,,, air dia pun tak dalam.. sedap nak tangkap gamba pun cantik..."
"aa nak mandi kat ctu,,," terkerut kening aku nak mandi dengan ada budak laki nie... walaupun dia tak( faham2 ah)
"ok lepas makan ambil tuala ke... tukar baju ke..pastu pi jambatan ti tau.." "ok"
ceh aku pun pegilah pakai baju yang ok skit, tukar tudung itam,,, tak yah pakai scarf.. nie masa yati jadi budak tangkap gamba
" mek dah siap... aku tak nakmandilah..." "knp... baju tak cukup..."
hrm.. boleh ke dia nie tak nak mandi...

pegi2 je kat ctu, si ikram dah berposing untuk pose lawa dia, rarai dah tunjuk skil berenang, aishah si tangkap gambo...
"ude , yati cepat ah sejuk nie... sedap" "erm jap" aku cari port yan jauh dari dia ckit... yelah, dalam air kan.. kot kot diaorg nie buat hajat ke... aaa ada air laju.... best gak nie "yati tak nak mandi... biar aku tangkap gamba jelah.." "ala meh la. sejuk tau,.. best..."
mula2 memang yati tak nak mandi and aku pun mandi pun jauh skit.. tapi lama2 best pulak.. si kami mandi ah sama2.. and macam aksi nie aksi budak perempuan
... tetiba...

masa mandi tadi memang nampak si dia ulang aik pegi dewan makan,,, ke layan vip tadi. dengan baju rasmi diaorg...so smart...(sebab tue ude admire kat dia nie...)
tapi dari jauh ude nampak mambe dia nie datang dengan seluar paras lutut, baju t shirt... tapi mana dia ek...ermm hahhahhah

Dia bersorok rupanya,,, tapi kenapa dia pakai towel dengan t shirt masa pi junggle traccking tadi... pakai ah seluar track ke...
selepas meninjau kawasan yang layak untuk diaorg mandi...sambil diaorg berbual dengan salah satu group yang budaknye ude tak berapa berkenan.. so dia pun tak nak selindung lagi... so buat pose macho kat dengan batu,, samil ambik gambo... diaorg pun nak turun mandi...

tapi tak cukuplah kalu tak terpandang antara satu sama lain... ceh... tue yang dia malu sampai berselindung kot.....
ceh sensor sikit kenyataan yang dibawah nie....

dia pun nak turun mandilah, tapi takkan nak palkai towel tue cik abang sayang oiiii....
so dia pun;;;;( aku dah tergelak dulu nie... seriau seluruh badan nak cite ke tak nak....)

dia pun melucutkan towel dari badannya...opssssss dia pakai seluar ok.....
tapi bukan seluar paras lutut... tapi memakai boxer...( ceh pakai boxer.... cite nie jangan dijaja pulak,,, sebab bila aku dan yati kenang balik... mamang kalaka lah
tak baik akukan... kalu jep tau nie... aku minta maaffffffffff)

Aku suka????? ooo tidak . aku punyalah menutup aurat ku untuk hanya suamiku....statement barani nak makannn....
so apalagi... dengan muka yang dah merah...( knp aku pulak yang malu) aku pun berbicara..
" woi jum ah balik, dah lama sangat nie,,, nie dah gigil aku nie... kang toilet penuh nak mandi..." "aa ok ah... jum naik..."
so naik ah kami berlima org, masa nie ketua datang kat kami kejap.. bergambo tapi cepat sangat blah... sebab mem dah panggil ajak gambo tempat lain.....

so naik ah kami perlahan meninggalkan tempat mandian tadi... jejep rasanya mengambil tempat itu bersama rakannya.. tapi yang pasti selepas dia melucutkan towel and masuk ke dalam air dia dah tak berani nak berdiri... berendam ah... malu kot..

"oit ikram nie ko punya tertinggal nie.." "oit banyak ah ko ude"
hahhah tak tik aku nak suruh dia perasan jek... so sempat mata aku melirik ke arah dia... ceh dia senyum..
aduh cair ah lagi hati aku nie...lutut dah gegar nie...
* sebab apa tajuk aduh lebat.....sebab dia pakai boxer... so nampak ah yang dia mempunyai bulu kaki yang lebat......iuuuwwwww
sempat yati tanya kat aku... kalu bulu kaki lebat... camne dgn badan.... hahhaha jangan ah lebat gak... dah ah kepantangan aku.... geli aku dgn actor bollywood yang menayangkan bulu dada mereka...sebab pernah aku cakap dengan akak aku, kalu suami aku bulu dada lebat aku cukur habis2 an....hahhahah ntah mana tah aku melalut nie...)

2 comments:

ecahkoop said...

oi...mata!!!!!!!!

Rarai said...

kah3...berbulu woooo...tebas ode..jgn xtebas..keh3!~