Saturday, May 9, 2009

Bintang..Paling Popular..ialah

Nak tahu betapa glamor ke tak aku nie.... layan je lah

  1. Nie yang first.... diorg nie asyik cite pasal aku jek....

awok and akim

SAYANG AWOK...SAYANG AKIM ;D
Speacial entry buat cosmates tersayang....jom tgk ape yg best student kite buat mlm td...

ode...oooo ode..tgk tu...pandang aku pun dia tak mahu...( nilah rari bawa buku konon nak study..tapi hampeh)
ode woii....rarai nak ckp ni...tgklah cini..ei ei ei...
tgk tu...tak berkelip mata dia tgk skrin...tgk sapekah???.....( oooi jgn kacau.. nak feel nie)
tgk sayalah.....tgk sape lagi.....hahaha ;)
( wei aku benci awok..Aril nie...ntah ape ape terus pi final....harap dia kalah...nyampah dgn juri...uweekkkkk)
Hafiz mmg the best!hope hafiz juara AF7 laa...see see..walaupun aku tak minat hafiz,tp aku suka vokal mantopp hafiz tu...mmg best!mlm td mase dia nyanyi lagu i believe i can fly
( hafis i fly with u..)
tu...mmg power habislah!meremang bulu.....hahah...nway,aku nk gtau.

ode,ni gambar khas buat ode....jgn lupa amik...simpan buat kenangan!

ode : andainyaa....engkau...ku milikki....terdahulu...sebelumnya....ooooo~~~
apis : ummm...buleh tahan juga suara awk ni..sedapla..mcm pasa sanda.. ;D

( wei aku benci pasfah sanda ahhh...)

2,.... gambo i lagi.... peh i artsi tau

MIHAS 09′


mihas1.JPG

pintu masuk matrade

alhamdulillah…berkat kesabaran dan sopan santun, serta nilai budi bahasa yang tinggi sampai la kitorang kat matrade. masuk2 je kena isi borang baru dia bagi lencana sticker. aku bajet takde orang cek tapi tula ade la bouncer2…eh…sopan ckit..abang2 jaga pintu yang muka tak berapa ganas.

ok2, dah dapat sticker, lekat la kat tudung ala2 cam pakai lencana sekolah..masuk2…mak aih….ramainya orang!!

mihas2.JPG

asal ko wat muke camtu rr ude?? (aku tgh berangan pi dgn jejep)

adeh…adeh….tetibe aku rasa tengkuk aku sakit…hmm..apa kata, aku ringkas kan je k…kalo tulis panjang2 pun macam ada orang baca je….kui3

apa yang menarik?

1) Pork test

aku tak tengok sangat menda ni detail sebab nak cepat, tapi tula…idea ni pernah gak tercetus untuk FYP tapi dah ade dah..satu test RM10..instant je result dia..kaedah cam pregnancy test tak silap aku…kira sebelum makan tu, bole cek ni ade babi ke tak? kui3

2) Istak

hapekemenda Istak ni? Istak ni kalo dalam bahasa sopan santun dia non-alcoholic malt beverage…kalo bahasa tak bape sopan yang terdengar2 kat telinga aku tadi…arak halal…kui3..import dari Iran…aku ngan ikram mula2 takut gak nak test, heish rugi ni tak test…

peach - sedap2

original - erk…ape masam2 macam hasil penapaian ni…

pomegranate - erk…x sedap

lemon - ok la..

pear - not my taste

strawberry - sweet je

pergh…masing2 borong 2…ude yang takut2 nak minum tu pun terjebak..

balik rumah, masing2 kena sound..

“ni ape ko beli arak ni???”

haiyyo!! mihas ni expo perdagangan halal…kompem la die dah tapis product2 tu halal ke tak….ingat senang ke nak dapat cert halal..

mihas3.JPG

ragu2?

mihas4.JPG

beli ke ngorat Roguy oii…

mihas5.JPG

Istak - Drink n Drive

mihas6.JPG

eleh…ude…ko takat bergambar dengan poster je…

mihas7.JPG

kitorang dengan James Russell…sape die? g google sendrik…kui3

3) pensijilan Halal dikeluarkan oleh HDC bukan JAKIM

ni memang agak terkejut ckit la…sebab ikut syllabus memang JAKIM, sekali bukan daa… siap kakak HDC tu nak call lecturer ngan dekan sume, suh ganti syllabus…kui3…

mihas8.JPG

“korang ni dah out of date…Halal cert HDC wat bukan JAKIM, dah 2 tahun dah”

g booth HDC agak membantu la…lagi untuk uda ngan ikram yang nak FYP pasal halal filipina dengan thailand.. akak tu memang sporting habis…kecuali sorang makcik tu (esahh!!!! tak baik ngumpat…kah3)

besala, kalo ade food exhibition ni bertabur la promoter2 dok bagi tester free2…ok la…bole wat alas perut.. masalahnya, bukan food je…ni pun ade..

“ok..your skin…soft tapi ade jerawat ckit..yang dry2″

” chemical…bla2…hydroquinone…bla2″

“your skin in critical irritation”

mihas9.JPG

adeh…macam kena mekap ngan mak andam lak

mihas10.JPG

erk…roguy pon nak jugok!!( nilah yang kami beli...dari DR nabisar)

dah penat2 round, tambah2 ramai orang…kitorang pon balik la..naik bas free…yipee!! save duit aku..

mihas11.JPG

aku ler..

mihas12.JPG

ude bajet comel ala2 kne hempap dengan shopping bag…padahal…2 mnde je dapat…kah3

(Bayak tau... Sampai nak patah ah aku bawak...barang2 nie)


*sory nie makne nye aku tak tahu nak tulis ape...

so copy paste je....

tgh risau nie jurnal halal thai tak cari lagi...

tapi aku nak cite

bukan blog aku yang nak tukar skin..

my face k...sebab kat MIHAS nie aku Roguy beli

pimple skin..untuk pulihkan muka kitaorg,,,,

katanya dalam 3 hari..

so wait and see je...

bye..bye



2 comments:

ecahkoop said...

ceh...tak aci...adeke copy paste...cmni ke best student??

udRe said...

best student kena pandai bagi masa...