Sunday, May 17, 2009

Hafiz..AF7.....

HaFiz..... i sokong u taw.......

Hafiz....... syahdu gileraku nak nangis nie
kemenangan yang memang di tunggu2....aku dah AFUNDI k...
Anak emas tenaga pelajar..( tak korang kata... lagu dia punya best...lagu hafiz...errr sebaik dia superstar)
Iiiii uuuu aku benci dah ah nyanyi lagu pejal....Bencinta...suara pulak serak habis,,,sebaik dia punya persembahan and 2 perempuan gedik tue ok...suara hancur,,, nak gak pejal nyanyi...)


Seee i juara.. wulaupun tak yah nak gedik2 ngan tenaga pelajar...

Thanks gak tu PTPL..shah alam...and MSU sebab anto 30 orang untuk sokong Hafis... Kalu aku tau awal2 aku dah ikut....leh tuekan bendera and banner MSU + PTPL asal diorang tak ajak aku skali....

Kenyataan tak bleh blah dari Murai...baca ah murai portal....
KUALA LUMPUR, 17 MEI 2009: Dakwaan sesetengah pihak yang mengatakan Aril anak emas Astro dan pastinya menjuarai pertandingan realiti TV, Akademi Fantasia Musim Ke-7 (AF7) ternyata sesuatu yang tidak benar.

Tak benar ko kata......tengok pemilihan lagu oleh tenaga pelajar nampak sangat nak bagi anak kesayangan menang....

Nie komen...aku amek, and sokong dari..

.nslily" - 17-May-2009
apalah ayat artikel ni.ingat aku bodoh ke?kununyer jelas aril bkn anak emas astro.alahh kalau anak emas pun berani2 astro nak kasik awok menang?pastu ingat lepas ke ngn fan hafiz nak kasi awok menang?plizz xlayak....xlayakkk.



Keseluruhan konsert

Hambar... lagu tak ape2 jek....


Hafiz...lagu anuar zain... bila punya abad punya lagu nie....tarian dah cacatkan vokal apis
Isma lagu adam hawa....awat buang kemerduan lagu tue.....hilang feel lagu
Akim....aku tetep kecewa lagu aku hilang aura dia...pejal one song plizz
Yazid... dah ah color baju klakar... first persembahan memang mengecewakan
Si awok... wei kaki tue jaga2 ah,,, tak de adap eh....




No comments: