Wednesday, May 27, 2009

Sepetang di New York skin center


Kisah antara dua adik beradik yang akrab... ceh wahhh..

"Dik ko dah tengok cite Syurga cinTa dah...awal tau yang berlakun..." "lum lagi ah kak, aku kan keje" "aa camtu kita pegi selasa ni ah, ko balik shah alam ari rabu kan" " aa ko keje bile, selasa nie.." " malam... kita pegi pagi sikit.."

Pada selasa pagi....

amboi sedap nye tido kat umah gadek nie, duk kat shah alam tilam tak lembut....akak aku nie nak pegi tengok wayang ke tak.. dah pukul 9 pagi nie...hahhah aku pun baru nak bangun..

sambil menarik keras selimut..."woi kak bangun ah, kata nak jalan.." dia nie kena jerit kuat sikit... baru dia nak bangun....

Dah sejam bersiap, mengemas umah...( oh sorry bukan anak dara yang kemas umah... mak dara yang tak bukak gerai dah pagi-pagi mengemas umah...tunggu anak dara... alamat kain yang di basuh kul 12 baru nak berampai...)

"dik ko pakai DR Nabisar ke dik...camne ok ke?" "entah ah baru 2 minggu aku pakai... tapi macam tak elok jek..." "aa ah dik...akak tengok tak elok..." ceh.... nak umpan aku ah nie... " dik kita pi new york skin solution nak, akak rasa kat Mahkota parade ade..."
wah macam aku nie dah keje macam dia kann....
"ermm boleh gak..." ceh ada duit pulak ude nie...
alah kan first treatment dia free...nyianyiah

Dan bermulah agenda 2 gadis yang comel.... tak caya ke...
"sempat ak kak, aku rasa wayang start kul 12 nie dah 11 45..." "rilex ah dek.. akak ko bawak keta, kalah david becham...(apa kes)

so tengok ah cite Syurga Cinta...sedap...best..( boleh lah, lagipun kitaorg nak tengok awal jekk...)
Dah mulalah kitaorang mencari centre New YOrk nie...

Sampai je depan pintu...

eh asal dia letak sign "close" waktu business..mon-fri 8.30-400pm ..saturday..8.30 -12

ooo ari nie ari sabtu, "dah tutup ah kak... dah kul 2 nie.. "dia tengah lunch..bila bukak balik...

eh apa pelik akak aku nie... bila masa lunch...

tetiba...datang orang NY nie..
"hai... masuklah...kenapa" "tue sign close...." "ooo silap.."
wei ude ari nie kan ari selasa... apa bengap ko nie...patut ah akak aku tanya diaorg tengah lunch ke...

masuk je, kami bernasib baik sebab ada customer yang buat temujanji tak dapat datang..
"ooo kena buat temujanji ke.." "ok kalu kamu berdua tak ade keje untuk 3 jam nie.. kita boleh mulakan rawatan tue sekarang"
dah tunggu selama 10 minit, akak aku di panggil dulu...aku...kena isi borang....
dah lenguh menunggu aku pun masuk ah....consultant aku... ezlyne...cina k..
"ok duduk, hayati...saya check muka u dulu ye..."
erm... eiii... tengok ah kulit muka aku....
geli, takut...
dia kata first level nie dah rosak....
( gambo....tak nak tunjuk....)
lepas tue dia terangkan...lah bayaran untuk setiap rawatann....( berapa??????)

Satu sesi rawatan 400.. produk dia 300 aku kena buat 10 kali dia bagi discount 30% kira2 semua...2800 pendahuluan..1000
ceh terkedu aku....
or pilihan kedua.. beli produk dia jek.. rm 500 treatment lain kali bincang

terkedu lagi...aku ade lah duit...tapi...
takkan ah nak buang camtu jek...ermmm
pikirlah sendiri udre...

Dah lama tue, ude pun cakap.. "i fikirkan.."

"ok takpe hayati..kita buat treatment dulu lepas tue u fikirkan, kat sini kami tidak memaksa pelanggan to buy our product.."

so best ah... first treatment free...aku di bawa masuk ke bilik...

"nak buat ape...????"
"lah kata nak buat treatment..."
"camne ok..."
"nanti aku ceritakan aksi gadis yang cukup pemalu nie.. bila di bawa ke bilk yang gelap..."

* rarai....buweeeeeeeeeek
*ecah....ceh...

2 comments:

aianna said...

ttbe rarai buwekkkk

wakakaka!~

ode auwwww! ;P

ecahkoop said...

jajah pn buek gak!!!