Wednesday, May 13, 2009

mAha KarYa Cinta...

Korang nie membe aku kan...
so korang mesti tahu sape artis yang aku minat...

Yep... si FaiZal Tahir.. Erra Fazira.. Nabil Raja lawak... and Mawi World

So kisah aku nie, tadi aku pegi kolej.. nak ambik surat memo untuk Buat meeting bagi kelab yang Di PenGerusi Oleh me...( udre)

so Bila nak pegi kolej masej kat miss, boleh pegi.... tapi si Jah tue buat hal Pulak....
Ceh dia sahut cabaran Udre...( selalunya dia tak berani..) untuk menyuruh miss pastikan si dia ada sekali...

So macam biasa bila nak pi kolej nie memang menggebu..( ceh dah bertambah baik ayat bunga2 aku.. nie semenjak baca blog orang lain...yang sedang asyik bercinta... sape???? Ecah ah... ye saYang..)

Menggebu ape ... menggebu untuk bersemangat ke kolej walaupun badan dah bau,...sampai miss merah hidung sebab duk sebelah aku...sory misss) bersemangat nak kolej dengan harapan boleh terserempak dengan dia....

Apa??? jumpa tak... pAstinya tak...
( ceh aku tak tahulah dulu masa couple...aku pun pernah couple ah,,,,,tau..
ok sambung.. dulu masa sebelum couple dengan ex couple aku... kita orang selalu jek teR Jumpa...
ni selalu jek aku Tak Ter Jumpa...

APa??? tak de jodoh....
erm... Ude sedih....
Yeke macam tue...

Dah ah malas nak tulis lagi...
Bye222222

Lah tak habis cakap...Lupa..
lagu faizal nie... sebab bila dah tak terjumpa dia..
ude turun dengan hati yang remuk..
dengan tetiba jek mulut aku ni nyanyi..

" Kau bagaikan udara yang
membantu aku hiDup di atas dunia..
Tanpa mu ku lemah
pasti aku tak berdaya
kerna engkau maHa Karya cinta"

Ceh aku pun dengan tersedar nye kenapa aku nyanyi lagu nie..
hahhah
yelah

"Kerna Kau Maha Karya Cinta..."

No comments: