Wednesday, April 15, 2009

part 6 -- camping miss hayati...

Dah lama ude tak meneruskan part dalam novel ude kan.....

ude pun dah lupa,,,hahhahha ntah sampai mana tah. so ude cite jelah apa yang masih teringat....

Masa nie ude dah berbaik sikit dengan mambe ude skang nie sebab masa nie ude ada krisis dengan mambe yang lama tue....

Waktu nie ude sem 4, so semua budak BFST ada subjek nutrition dengan kitaorg punya program manager Pn Rosmaliza and Lecturer yang masa kitaorg sem 1 dia sombong giler, tak suka junior kot, tapi bila dah sem 4 nie baru tau dia nie best tau, nama pun sama dengan ude...Pn Nur Hayati... not anak pak nasir k, jep tak kawen dengan aku lagi...

Bila dah rapat dengan roguy, jah and yah nie, ude sekali gus menjadi student yang juga rapat dengan lecturer..ada sebab k sebenarnye, ude rapat dengan miss hayati nie, sebab sebonar eh ude tahu dia rapat dengan pujaan HatiKu....jejep( mesti korang tak tahukan)

So satu hari nie, miss hayati datang kelas kita org nak umpa beberapa org student nie, aku and others pegilah...
Miss hayati:

ok nama yang saya panggil nie sebenarnya saya nak ajak pi camping, ( dalam hati gembira nie, sebab aku niekan suka camping) korang hanya keluar separuh je, ( lagi gembira)... harga yang korang harus bayar RM 50...( ala 2 hari 1 malam jek)....mahal gak

Last -last yang conform nak pegi hanya Si jah..

Tapi masa dalam kitchen bebudak lain sibuk ah tanya.. :" ude tak nak pegi ke.., pegilah"
Datng si jah and yah, "pegilah ude, yah kan miss hayati yang bayarkan"
oooo mis hayati bayarkan.... jap ude pikir...ok gak, kalu miss nak bayarkan,, so kami 3 org pi lah jumpa miss...

Yah..." Miss, ude kan nak pegi tapi tak de duit, ptpn tak masuk lagu...huhu" ( manjakan rarai)
Miss" ala ude awk pgi je, pakai duit saya dulu , awk ajak ah yati, saya nak lagi sorang nie...."
Tapi masa nie si roguy memang tak nak pegi, ada hal lah, macam-macam

So balik umah tue, ude terpikir,,,," miss hayati buat camping, dia dengan sr adzim pulak rapat dengan jejep... mesti jejep ade kan....hahhahha"

Siap berdoa tau" Ya Allah, semoga jejep ikut serta dalam camping nie.... nak ah rugi aku melaburkan 50 hinggit ke camping nie.... ( sebab rm 50 boleh aku beli kasut ....hahhah)

maka malam sabtu tue aku berkobar-kobarlah pi paking baju, cari seluar track, tudung... nak nampak comei kat depan jejep....hehheh

so dengan hati yang berdebar..takut dia tak pegi.... tapi still dibuai dengan angan-angan camping bersama jejep... ( macam aku dengan dia je yang pegi kan)...

2 comments:

Rarai said...

hahah!rarai manja..pasni kalo nk pesan ape2 kat jejep ke..gtau rarai,rarai akan smpikan dgn penuh manja! ;P

udRe said...

hahhah
rarai manja