Thursday, April 30, 2009

Malam kebudayaan...

lepas makan petang and sembahyang maghrib je kami kena berkumpul dekat dewan..sebelah je dekat dorm kami...aktivity nye ialah setiap kumpulan dikehendaki untuk mempersembahkan sebuah sketsa, lagu ke yang berbentuk hiburan... kumpulan aku akan menyampaikan sebuah lagu yang dah di tukar liriknya drai lagu sebenarnya .." MenuJU PunCak... kepada menuju sungai Congkak"

setelah berbahas ( masa nie aku kena marah dgn mambe aku sendiri.... memang panas baran dia nie nasib baik aku tak lawan...)
lagu nie dikarang oleh chah, ikram, dan Rai...( seorang peminat fanatik akedemi FanTaSia..)
Memang nasib tak baiklah... sebab kami nie ade tagline yang cukup dicemburui.. so semua aktivity mestilah dimulakn oleh kumpulan 6..
Yang tak bestnye, nyanyi sikit dah budak group lain dah gelak sambil tepuk tangan..." wei kitaorg tak habis nyanyilah...) hihuuuhu...

selepas aktivity malam kebudayaan lepas tue adalah aktivity " change hadiah.." wah bagus kalu kita chang hadia dapat hadiah yang lumayan dari org lain....yelah ada mambe aku lupa nak bawa hadia beli biskut je yang berapa ringgit... tapi dapat hadiah yang mahal and berbaloi... hahhah

Macam takde mood je aku kan,,, dia takde lagi, tadi masa buat persembahan dia takde, nie masa change hadia takde...lagi lah takde mood masa sesi burung hantu,,,yang jalan dalam huta yang penuh dengan kecuraman yang memang dasyat... lampu suluh hanya pada abg rela2...( yang aku tak rela dgn diaorg,,, tak bagus,,, wei jurulatih aku masa plkn lagi prihatin tau...nie dah ah curam, gelap, duri jangan cakap ah kena tangan kurang tau mas kahwin aku..

Tapi tulah masa gelap semua akan berlaku... nak tahu apa.. rupanya ketua aku yang muka alim siout... berpegang tangan dengan si raihana... ceh lagilah menjadi angan2 diaorg bertiga nie nak kenakan makwen nye... ( manja nak mampus,,/???)

Nia baru sikit yang pegang tangan... yang lain..

" Hanya tuhan yang tahu..."

Aaaa hanya Tuhan yang tahu yang masa tua aku nak sangat dia dekat aku,, nan pimpim tangan aku dan menyuluhkan jalan walaupun tiada lampu tapi dengan kehadiranmu... dah terang jalan ku wahai Si Dia... Jiwanglah pulak

Balik dari hutan tue, terus mandi... sejuk giler, tak mandi badan dah berbau... uiii gelap nye..
malam nie dapat ke aku tido...yelah susah bebenor aku kalu nak tido tempat baru nie...
tatiba ada suara.." bi, aaa nie ada pacat kat kaki neeenie..." nilah balasan kan raihana.. sebap berpegang tangan kan...( sempat lagi kutuk mambe aku nie)

"ok semua tido cepat, lampu tutup"
Aduh tutp lampu lak tue...
Ceh mek kat sebelah aku nie dah tido, aduh jangan ah yang bukan bukan muncul...
tido ...tido.... wei dah kul 3 nie... tidolah wahai mataku....
dup..dip///dup...ah bayangkan dia lah...esok dia yang conduct senaman kan...
tido...
eiii asl takleh tido nie... seram giler
dah kul 4 30 pagi... hahha kejap lagi mesti diaorg bangunkan... selalunya kalu aku camping kul 5 dah bagun...
ok
terlelap jugak akhirnya... kul 5 30 aku bangun.... kejap nye aku tido...
penat giler...
huhuhu
harap2 pagi nie dia adalah bersemangat sikit aku...

" yati bangun.. sembahyang subuh.."

1 comment:

Rarai said...

ode jahat....wuaaaa..(aku tgh nagis ke gelak guling2 baca entry ni..) wuaaa kah3!!~