Saturday, March 7, 2009

part 5: sem baru bermula

Dah cuti sebulan lebih, huhu makna nya dah sebulan lah aku kat umah( skang aku baru nak cuti tau) membesarkan badan, yang tak boleh cepat membesar pun...

Bermula nya sem 3 nie aku tak rancang apa-apa pun, pegi lah awal ckit, pendaftaran kat kolej aku nie bukan nye bagus sangat,, wah-wah.. sebaik dia nie bukan abg kat admin...

Pagi kolej macam biasalah aku menjalani jalan kaki jek, tak jauh pun kolej, lagi pun aku kan mengamalkan hidup yang sihat. Disebabkan pegi ambik result nie aku memang tak rancang nak pi sama-sama dengan mambe aku, sebab nak tengok result sensorang dulu tapi bila dah kat kolej, tak dapat je doh, mesti ke ne share gak, nasib baik result ok,,, hahha

Apa yang best sangat sem baru nie, ha nilah permulaan yang bagus untuk setiap sem.
Bila samapi je kat kolej, aku lihat ramainya budak SHS beratur ( baiknye) yang aku pulak, pegiah cilok kat depan. Sebab ada org tiru aku cilok lah nie maka sesi memberi numbor jadi kucar kacir. Apa lagi tolak menolak ah. Aku kan kecik, bukan aku yang menolak tetapi aku yang tertolak.herm.
Ala tentunya bila heroin dalam masaalah, hero akan datang kan. Maka disebabkan kejadian tolak menolak tue, si dia datang menyuruh beratur, huhu oh hero ku....huhuhu jgn gelak..
Aku ape lagi dah nampak dia, lepak ah kejap, biar org lengang ckit baru nak ambik no nie. Disebabkan tiada orang sangat aku dapat merasakan sign/ hint dari dia, yang dia nie memang keje nye kot, memandang org. Tapi dengan orang lain tak kut, mana aku tau, yelah dah aku yang asyikmemandang dia, sape dia pandang, dia buat ape.
Yang best nye, aku kemana jek, dia pasti tenung oo, macam mana aku tak perasan, ei kalu budak kecik pun perasan lah, kan tanda seseorang itu suka kan kita dia akan tenung kita, hahhah. So apa tindakan aku, apa lagi saja-jalah nak tanya borang add subjek tue kat dia, nampak je aku datang, nampak sangat dia dah gelabah,
" Abang nak borang add and drop nak ambik kat mana?"
suara dia tak keluar cuma menunjukkan ke arah lain, yelah kertas tue aku tau kat akak tue saja-je nak menggatai,, hahha
Disebabkan nielah, aku suka sangat nak jumpa dia, bukan hari lain tak leh tapi masa nillah lama sikit dapat pandang dia.

No comments: