Friday, March 6, 2009

part 3..selalu je terserempak

hari-hari seterunya pun, aku macam biasa jelah pegi kolej jalan kaki...dan kekadang terserempak ah lelaki yang menjadi tikus di jalan, kadang2 tue siap nak jadi lelaki budiman, nak tumpangkan naik motor, nak hantar ke kolej,, huhu sory lah, ko ingat aku ape, naik motor, naik kapal terbang pun aku tak nak ...

Pegi kelas, balik umah, yang skang nie aku dah pindah umah lain sebab housemate buat hal, aku pulak yang mengalah nak pindah,, yelah aku kan merendahkan diriku....
Pada satu malam tue, aku memang malas nak masak ah kat umah lama nie, kitchen dia buat aku loya k,,, malas pun yelah gak, so aku pun ajak nona, ikin pi giant kat sebelah apartment kitaorg.. so pegilah kita org bertiga, aku apa lagi pakai simple yang mungkin, just pakai seluar jeans, baju sejuk converse aku and pakai tudung ah, tapi memang tak melawa ah nak jumpa sapa pun....

Dah puas jalan kat giant, pi lah bayar kat kuanter express, aku first ah bayar, tgh tunggu 2 lagi mambe aku yang membayar aku rasa " macam tak kena jek,,macam ade org pandang,, punyalah tengok org kat sebelah kounter yang lain..Ya Allah , dia adalah.... tapi ade perempuan mengandung kat sebelah dia.... betulke nie,,, dah sedih dah nie.. tapi dia still pandang kat aku and toleh kat perempuan mengandung tue...memang lama ah dia tenung perempuan tue,, eee sedihnye"
" Nak je cakap, ikin cepat ah... kita blah, last-last ...... ting,ting"
Perempuan mengandung tue pun tunggu seorang lelaki lain, suami dialah kot, ambik barang and bayarah.... hahhahhah buat suspen jelah akak nie,,, patut ah dia tenung perempuan mengandung tue lama jek, rupanya lambat nye nak tunggu org nie, yang dia ( jejep) nie hanya beli plastik merah jek... hahhah
Lepas tue mula lah, aku pandang dia, dia membalas pandang....huhu tak caya sudah...kawan-kawan ku yang penting mambe ku nampak ok....

so apelagi, dia dah bayar.. aku and mambe pun terus ah balik....tapi ude harap jumpa dia lagi...herm tapi takde dia dah balik....tapi satu perkembangan nie...hahhah
so sejak dari tue, aku still terpikir kat dia....
Tapi lepas tue, slalu lah jumpa kat kolej, kalu jumpa pandang ah,,tak jumpa aku rindu plak kat dia..

No comments: