Friday, March 6, 2009

part 3

Ude dah tukar layout, kan ude dah kata ude jenis yang cepat muak, tak leh tahan dgn benda yang sama, bak kata cik kiah, need for unikness...eja bm jelah, nanti salah, ci roguy ejak pulok... hahhah
ok part 3 nie tajuk nye sambung jelah dgn part 2, sama jelah sebab hatiku terus terdetik....hahhaha

ni sambung tau, nak buat novel nie,,,,

esoknya pun ude pi ke bahagian admin, jumpa lah akak kat admin tue, cakap yang ude nie dikatakan tak daftar lagi, giler ke ape? dgn suara yang manja ude tanyalah,
" Askum kak, office kata saya tak daftar lagi untuk sem nie, tapi masa ambik result saya dah daftar dah dgn mentor saya" kakak tue pun check lah,,"Aaa lah dik, adik tak daftar lagi nie..."huhu nie mesti mentor aku tak daftar kan lagi, dah ah aku suam2 kuku je dgn dia, yelah dapat mentor budak bbm,,,herm,,, last 2 akak tue pun daftar kanlah,,,"Ok hayati( dia tau pun tgk id aku) dah daftar dah, adik naik kat office tanya office, and sahkan ok"

hahhah lagi sukalah ude, dapat naik office lagi, tapi kalu tak nak naik pun takpe,,,tapi rugilah, dah ade peluang kan.... ok pegilah and that time only ade encik Hafiz, encik Adzim and of course si dia,,,Jejep... ude pun masuk lah,
"Askum encik Hafiz"
"ha hayati eh, saya semalam suruh awk bukan jumpa saya, tapi jumpa admin, lec awak salah bagi tau kot"
hahah tak nak jumpa aku, hrm
" a macam mana dah settle, "
"A saya dah pegi admin tadi, dia kata dah ok, just suruh datang cni nak pastikan"
sambil menyelam minum air lah, ude pun perasan kali kedua dia memandang tanpa berkelip, and muka bukan kat tempat lain k, terus ke muka ude...Huahuah perasan ke...lantak ah novel aku....
" aa ok, hayati dah settle"
"A terima kasih ek, en hafiz"
hahhah betul, kan hehhehhe smart gak dia nie.... huhuhu

No comments: