Friday, March 6, 2009

part 4.. sifat ku yang automatik berubah

hrm... pegi klas, balik dari kelas, macam macam ah perangai budak BFSt nie... mana tak nye masa tue kita org ber group... kadang-kadang jadi macam budak2, gaduh tue dah perkara biasalah kan, aku pulak boleh ah di kategory cepat panas hati, nak marah je...so korang sory, kalu mood aku tak baik makna nye angin "pus-pus" bak kata ayah ude... dah sampai

Tapi aku rasa klakar pulak ah, bila aku dah jumpa dia nie, adelah yang berubah, nak tau.
Nie pada satu ari tue, aku and Yatie, pi duk depan kelas, nak tunggu klas lah, tapi kelas tue dekat jek dengan office aku, kerusi lak tinggal satu yang ade meja kat luar kelas tue, aku pun duduk ah kat meja, orang lalu lantak ah, lalau ah, yang penting aku dapat duduk, nak pikir ape lantak ah.
And tak lama lepas tue, aku nampak encik hafis naik, lepas tue 2-3 minit encik adzim"aku pun terpikir ah dia mesti ade kan, dengan automatiknye aku terus turun dari meja yang aku duduk bila nampak je dia kat belakang, aku apa lagi turun and memusingkan badan, tak nak bagi tengok ah, malu sampai berbunyi ah meja tue...dan mengakibatkan diaorg pandang ah sebab cari bunyi tuekan"

Aku lepas je dari tue, terus ajak yatie turun...
And terbukak ah cerita,,
" Ko kenapa ude, tadi tetiba je turun dari meja"
" hahhah takde pape" dengan muka yang dah berubah merah lah kan"
"yalah tue,"
"hehhe sebenarnya aku nampak dia,"
"hahha aku tau, ceh siap nak contol ayu, tadi duduk kat atas tue"
"heheh"

Dah habis satu sem nie, dengan bertungkus lumus ah ude belajar, sem nie ude ambik biochemistry,, yang diajar oleh lec yang si roguy cakap akak ude, sama ke muka dia, dah ah menyampah ah ude dgn dia, tau ah pandai, tapi kitaorg nie tak pandai, ajar ah baik2.
sebab tue kot, aku bosan giler dgn dia, tapi still blajar ah nak dapat grade yang bagus,
yang penting prinsip ude, masa study untuk final ke, mid sem ke, lupa kan yang tak penting k...
cuma bila dah start nak cuti tue ah yang ude sedih ckit,, mana tak nye tak dapat jumpa dia,,huhuhu

tapi start sem baru nie, ada sesuatu yang buat ude terus nak tunggu sem baru bermula, sebab mula sem nielah sampai sem yang baru, benda nie mesti ada nyelah, cuma start sem 5 nie dia takde, sedih ah ... nak tau ape...
tunggu eh...

nak buat cert nie, cik bendahari dah bising..hahhaha

2 comments:

StingRay said...

ala..kena tggu plak....


macam tgk cita power rangers....

udRe said...

cite power rangers..hahhahha