Monday, June 1, 2009

Watak Baru....

hAti Suci....ooo hati ku memang suci..
Wajah Cute..memang cute ah
Kaki kasut....heheh
tangan gatal...gatal ah sangat
Minda yang terlampau cerdik...cerdiknye minda aku nie

Di suatu petang yang hening,,,,sedang anggota badan aku nie sedang rancak berborak...

Hati suci..: urmmm sedihnye aku..tuan aku nie sering abaikan aku..aku nak jugak bermanja-manja, di belai, di sentuh...

Minda cerdik: ala apa susah hati suci...ko pegilah suruh tuan ko tue,admit je kat orang yang dia suka, tak pun terima jek orang yang suka kay dia, dapat ah ko dibelai dengan manja..tak ah ko sunyi, sebab ada hati yang lain yang akan teman ko....

wajah cute: weiiii jangan ah hati suci....nanti yang malu yang blushing aku jugak...ko ape tau...ni nanti kalu tuan kita nie di tolak....ko nak aku tukar muka aku nie dengan tempat siapa...kat kaki....

kaki kasut: apasal nak tukar dengan tempat aku pulok...ko nak muka ko yang cute tue kena pijak2 ke...

Hati suci: abis tue ko nak biar aku sunyi...koran semua berpasang-pasang....aku nak jugak pasangan aku...

Disebab sudah bosan dengar perbalahan anggota badan, tuan mereka pun mula berbicara...



Udre: Sabarlah wahai hati...ko kan suci...marilah kita Berzikir pada Tuan kepada tuan kita
semua...









Hati suci....mengalirkan air mata.

2 comments:

ecahkoop said...

ode rindu jejep ek?

udRe said...

macam2 aznil..
mana ade