Wednesday, June 3, 2009

non halal product

Disebabkan projeck final year aku slow giler... ntah jadi ke tidak aku akan flight...so aku still teruskan dengan tajuk yang aku memang dah rancang dari sem 2...iaitu..

Concern ke parent kat malaysia dengan product yang non halal ...and this reasech aim to child...sebab bebudak je yang senang terpengaruh dengan snack food nie...

SEmalam sebab aku dah sampai giant,,,,hujan terus turun lebatnye...so aku ade lah tangkap gambo curi,,,,
antara product yang tiada tanda halal..
Kenapa...salah ke makan dia...

Nope bukan salah.. but kita tak tahu,,,kilang apa yang process, pakai bahan2 ape...di buat oleh siapa.....

so jangan hairan ah kenapa sekarang ni manusia banyak yang So..Sial.....( datang dari perkataan social)...

ok...tengok gambo nie...mana tau korang jugak yang selalu jadi loyal customer diorang....asl gambo terbalik...saje

No comments: