Tuesday, June 2, 2009

Jawablah....pak nil...

Ni ude nak jawab Tag dari Ecah.....


1)"5" nama timangan korunk


- udre
-yati
-pah
-ode jejep
-mek

2) "5" sifat/tabiat buruk.....

Adake??

-
suka pakai krim/lotion setiap kali nak study, nak tido, baru bangun pagi
-nak mandi pagi memang liat...tunggu nak solat zuhur baru nak mandi...(tapi kali klass pagi aku mandi awal ah)
-
tangan memang selalu kat muka,, sebab suka sangat garu2 kat muka yang cute nie..uweeeeek
-
kawan dengan lelaki...hanya boleh bertahan kurang seminggu...lepas tue dah tak nak kawan lagi...gile buruk
-
nak tido kena berangan -angan dulu...(tetiba nyanyi lagu angan-angan)

3) "5" makanan peberet

semua makanan yang mak aku masak..(makanan yang kampung je)

-masak lemak cili padi
-mee hailam/mee sup
-nasi ayam
-rendang ayam
-semua lauk yang jenis dari ikan..

4)"5" subjek pelajaran paling suko....

-matematik..(tingkatan 5)
-geography
-menu planning
-law in food service
-and pelajaran2 yang berkaitan cinta...huahuahua

5)"5" benda wajib lam purse....

-ic...of course aku anak malaysia...(opss sory aku anak pak Nasir)
-pitih...aka money
-name card orang yang terpilih
-resit duit yang aku dah keluarkan
-(yang nak sangat aku simpan ..gambo dia) hehheh

6) "5" topik yang biasa di bual bersama pasangan/teman....

-ode rindu jejep
-oittt korang buat ape
-pakwe korang sihat...
-nak jalan2 tak..dah lama tak makan kasut nie
-bual2 pasal gosip orang lain...( memang tak de keje)


2 comments:

ecahkoop said...

ude mmg x suke mandi pagi...g kedai mamak x mandi...kah3

udRe said...

ko nieeeeeeeee
eeeeeeeeeee