Monday, April 19, 2010

Sape suruh ko keCik

Nie scene masa ude pi ambik wuduk, nak solat asar kat OUM..

Tengah menshahdukan diri untuk berwuduk..tetiba..

KEDEBUBBBBBBBBB

Ya Allah, sakitnyer belakang aku nie....dah ah kelas dari isnin ke isnin balik..takde rehat... start dari kul 9 am ke 8 pm...tak cukup tido sebeb buat slide...pagi tadi terus pi interview...dan tetiba...

aku kena tepuk tanpa salah and kesilapan yang melampau...

Kenapa aku...

Akak tak salah adik..akak tak halang pun ko ambik wuduk kat cini..kenapa aku kena pukul..

Masa kena pukul tue aku diam sekejap...sebab tengan basuk muka..lepas tue terus ah aku menjerit...

" oiiii sakit ah badan aku..sakitttttttttttttttt"

And then all tadika student and my friend come to see what happen...

"ude jatuh ker"

And the school student said and see my face

" kak sorry...orang igt akak kawan saya..sorry...plezzzzz"

sakit..aku yang tengah sakit nie terus ketawa and sometime orang leh kata aku menangis gak ah....

And then aku terus ah..pi solat, budak yang pukul aku tue pun...malu2, kawan2 dia pun..eiii ko kesian akak tue....

p/s plezz sebelum nak pukul( kalu perlahan takpe) tengok tue korang nyer kawan or orang lain...tahu ah aku nie kecik...small and like tadika like you all, but i wear shirt ok, with jean, and like professional women,,,and this shirt i wear in my interview...

OMG... bak kata akak aku..
"Tuhan tue maha adil,....apalah yang aku buat...and until skang aku masih rasa sakit kena debuk tadi"











No comments: