Sunday, August 16, 2009

Miang...gataii..lelaki ini...

assalammualikum....
selama 5 hari 4 malam bercuti free ( kat umah sendiri) tadi ude balik...niat balik kg nak renew pasport tapi pagi tadi silap ude...pasport ilang...sedih balik sini siap nangis2lagi....nak pi thai rabu nie..sempat lah ye...

Tadi nie nak cite pasal lelaki ude jumpa kat dalam bas trans ke shah alam..

AMARAN: pada semua perempuan..hati2 bila lelaki duduk sebelah anda..

Tadi dengan mask, nak protect dari H1n1, tapi ude tak terprottect dari lelaki B1g1 ...

KISAHNYer...

ude naik bas memang duduk dekat dengan tingkap leh lentok kat tingkap tue....
datang mamat indon kot...dia patutnye duduk belakang terus duduk sebelah ude, ad girl yang patut duk sebelah ude nie, tanya ah nie tempat duduk dia...and laki miang nie kata ape
"u bleh duk mana2...tak kisah..."

ude ok jelah...ingat dia malas nak gerak...

Bila bas dah jalan tue, dia dah duduk dekat dgn ude, so ude pi ah kat tingkap...tersorok...dia apa lagi makin suka ah nak lebarkan tangan....

And bas nie lak pi isi minyak NGV sampai satu jam...makin galak ah laki nie...nak borak2 pulok

"dah sampai ke?? laki miang
"belum , isi minyak kot"
"u nie melayu ke" laki miang
"aa..melayu lah..."
"saya pun melayu..." ko ingat aku kisah ko melayu...

sebab nak tunggu satu jam bas isi minyak...dia kata dia letih...
oklah aku tak kisah ko letih ke ape
ni tak...dia pgi bersila kat seat tue...peha dia yang BESAr tue bukan main syok himpit peha aku...ni lebih...
aku pun duduk ke depan...tak nak sandar... dia leh lak lurus tanga lak....
ok lagi ..
tapi dia letak tangan betul dekat dgn aku nyer badan
kalu aku terbelakang sikit memang dia leh pelok aku ah...

pastu berani nak minta no phone...bila cakap bukan main dekat muka dia hulur kat muka aku...igt aku nie ape

Aku masa dalam bas tadi berdoa, agar Allah trunkan bala kat dia...
Lelaki tugas anda protect perempuan bukan "PROTECT" yang lain k...

1 comment:

ecahkoop said...

tikam je org tu..haha