Sunday, July 12, 2009

Sejuk....nyerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Assalammualaikum......

Macam best je...apa yang tak best nye..pi mandi manda..kat air terjun...lagi best sebab badan baru je nak sihat..ni kalua kat kampung nie...nak kena piat telinga si Yati nie...(mak akulah yang suka nak piat telinga..)

Asal tetiba nak pi jalan nie...sabtu dok umah ah...hahha
nie sebab nya pasal pengerusi yang ayu lagi comel tue...sape....???????

Akuler...udre..yang sentiasa muda...nyianyiahhha..
Tugas pengerusi...masak bihun...cettt walaupun aku tak makan bihun..tapi sebab aku nie baik..huhu aku masak kan lah juga.....:

oklah...aku dengar diaorang cakap.."eleh bukan ko yang masak mambe ko yang masak...
Bukti aku yang masak...niee
..

Penat aku rendam bihun, potong ayam,potong sayur...time semua mambe aku tido lepas sembahyang...Kenapa bahan sikit jek...aku kan power...hahhah

gegirl: ude kita pi kul 8:30 pagi
ecah: wei bawa baju...nanti nak mandi..syoknyer
ikram:aku kecik hati..korang igt aku tak leh jadi bodygourd ko ke
udre:hahha nilah mambe2 aku...cakap tak rupa bikin...nyaihahha(jangan marah)

Last ecah tak mandi..sebab takut air...(hahhah) ikram jadi mata-mata( bukan polis)
gegirl jadi bodygourd...jaga makanan

EIiii lupa...
ecah: ude kalu aku bawa pakwe aku ko nyampah tak, geli ke..meluat ke/...
udre: tak de ah..ok jek jadi pengawal kitaorang

last2..takde ne dia kawal kitaorang..dia kawal dinda a.k.a kasih je...nyianhahhah

oklah....gamba aku tak ambik...sebab ecah dah ambik gambo..paling excited roguy ah..dengan baju swimming nyer...dia kata badan dia putih..seksi nyah...
"badan dia putih...badan orang lain ko blum tgk lg.."ahhah


Dah tgk badan roguy...putih ke..
dah ah...nak tgh ewah2..tapi rindu nabil ah jadi host

No comments: