Tuesday, October 6, 2009

May I love u Now??

"ude....
ciri2 lelaki idaman?"

dengar lagu kat bawah...and lelaki yang menyanyi tue ciri2 lelaki idaman
kalu ade mcm nie skang..
ude yang akan cakap
" saya tak berani mengucapkan cinta,
dan tak berani nak memelukmu
tapi saya amat mincintaimu"

( tapi adeker???)
layan tau filem nie
( Lovers in Paris)

Bila pintu di buka denga senyap
saya nampak kamu masuk pandangan pertama sudah
mengetauhi
kamu orang orang saya cari
kamu mendekati dengan perlahan-lahan
tunduk kepalamu, tapi wajah yang saya ternampak
adalah begitu cantik

Tidak terasa ganjil dengan segala
denyutan jantung laju semakin cepat
kau telah memenuhi ruang hatiku

saya akan cakap dengan kamu secara berhati- hati
saya akan memberitahu kamu dengan berani bahawa
"Bolehkah saya mencintai kamu sejak hari ini??"


Kali ini dengan erasaan yang begitu jelas
saya tak nak melepaskannya
cinta mengetuk pintu hati ku
saya akan memberi kamu segala yang terbaik


Tidak terasa ganjil dengan segala
denyutan jantung laju semakin cepat
kau telah memenuhi ruang hatiku

"betapa perpisahan betapa tangisan
saya telah mengalaminya
jadi sampailah hari ini baru saya menjumpai kamu
bolehkan saya jatuh cinta pada gadis depan saya ini??
dengan perasaan denyutan hati
saya ingin memberi kamu segala yang baik
"Bolehkan saya jatuh cinta padamu"